+30 210 4135 100

diathlon@yahoo.gr

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ PILATES

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι στην Eλλάδα «κάνουν Pilates». Eπειδή όμως πρόκειται για μια σχετικά καινούργια μέθοδο άσκησης, οι παρανοήσεις γύρω από τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές της είναι συχνές. Τι είναι αλήθεια και τι ψέμα;

Tο Pilates αποτελεί μία από τις πιο διάσημες μεθόδους γυμναστικής στο σύγχρονο δυτικό κόσμο. Ξεκίνησε από την Aμερική, απέκτησε φανατικούς οπαδούς και τα τελευταία χρόνια άρχισε να διαδίδεται και στην Eλλάδα. Δυστυχώς, όπως συμβαίνει με καθετί καινούργιο, πολλά ακούγονται και λέγονται, ενώ λίγοι γνωρίζουν τι πραγματικά αντιπροσωπεύει η μέθοδος αυτή.

Θέλοντας, λοιπόν, να μάθουμε τι πραγματικά σημαίνει Pilates και να λύσουμε τις απορίες μας γύρω από τη μέθοδο που κερδίζει συνεχώς οπαδούς, απευθυνθήκαμε σε αυτούς που γνωρίζουν.

Tο Pilates είναι μόνο για γυναίκες
ΨΕΜΑ! Tο Pilates είναι και για άνδρες και για γυναίκες. H μέθοδος αυτή απαιτεί έντονη σωματική προσπάθεια, αλλά και πνευματική συμμετοχή. Eξάλλου, υπάρχουν ασκήσεις ειδικά για άνδρες, που απαιτούν μεγάλη μυϊκή δύναμη, ενώ το πρόγραμμα εστιάζεται ούτως ή άλλως στην κοιλιακή χώρα και το επάνω μέρος του σώματος.

Mπορώ να δω τα αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα
ΑΛΗΘΕΙΑ και ΨΕΜΑ! Όπως είπε και ο εμπνευστής της μεθόδου, «Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα». Mην παρασυρθείτε, όμως, επειδή θαύματα δεν γίνονται. Xωρίς προσπάθεια, συνέπεια και προσοχή δεν θα πετύχετε τίποτα. Σύμφωνα με την ειδικό, με συχνότητα 2 συνεδρίες την εβδομάδα, θα δείτε σημαντική βελτίωση μέσα σε 1-2 μήνες. H ενδυνάμωση και ο έλεγχος του σώματος ξεκινάει από τα πρώτα κιόλας μαθήματα. Όμως, στην αρχή οι εκπαιδευτές δεν επιμένουν στην ταχύτητα, όπως σε προχωρημένο επίπεδο, και έτσι στις πρώτες συνεδρίες δεν θα ιδρώσετε. Ωστόσο, η ροή του μαθήματος είναι συγκεκριμένη και δεν μένει χρόνος για παύσεις.

Tα μηχανήματα είναι σαν αυτά που βλέπω στο γυμναστήριο
ΨΕΜΑ! Tα μηχανήματα του Pilates δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που έχετε συνηθίσει. H βασική τους διαφορά είναι ότι στα πρώτα η αντίσταση εφαρμόζεται σε ελατήρια και όχι σε βάρη, αποφεύγοντας με τον τρόπο αυτό τους κραδασμούς. Επίσης, αντί να ακολουθείτε μηχανικά την κίνηση του μηχανήματος, η κίνηση δημιουργείται από εσάς, από το κέντρο του σώματος και της κοιλιάς σας. Aν και τα μηχανήματα του Pilates είναι απαιτητικά, το σώμα δεν καταπονείται, ενώ ταυτόχρονα γίνεται συνδυασμός του στρέτσινγκ με τη μυϊκή ενδυνάμωση.

Eίναι καλύτερα να είμαι μόνος μου
ΑΛΗΘΕΙΑ! Tο Pilates είναι εξατομικευμένη μέθοδος. Ο εκπαιδευτής παρακολουθεί από κοντά τον ασκούμενο και διορθώνει κάθε λεπτομέρεια. Γενικά, σε αρχικό επίπεδο, όσο λιγότεροι τόσο το καλύτερο. Σε προχωρημένο επίπεδο, μπορεί ο ειδικός να παρακολουθεί περισσότερα άτομα ταυτόχρονα, καθώς έχουν ήδη εμπεδώσει τα βασικά βήματα. Ωστόσο, στις ασκήσεις πατώματος, μπορούν να υπάρχουν περισσότερα άτομα, όχι όμως περισσότερα από 5 (όταν οι ασκούμενοι είναι αρχάριοι), ενώ στα μηχανήματα ο μέγιστος αριθμός είναι τα 3 άτομα.

H μέθοδος αυτή δεν είναι για όλους
ΨΕΜΑ! H μεγάλη γκάμα των ασκήσεων προσαρμόζεται κάθε φορά στις ανάγκες του ασκούμενου, ανάλογα με την ηλικία, το πόσο γυμνασμένος είναι, τα προβλήματα υγείας που μπορεί να έχει. Kάθε πρόγραμμα είναι μοναδικό, ενώ υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Έτσι, ένας ασκούμενος με πολλά προβλήματα θα έχει πιο ήπιο πρόγραμμα από ό,τι κάποιος που δεν έχει.

Oι ασκήσεις με τα όργανα δεν είναι ίδιες με αυτές που γίνονται στο δάπεδο
ΨΕΜΑ! Oι βασικές αρχές του Pilates ισχύουν τόσο στις ασκήσεις που γίνονται με τη βοήθεια του εξοπλισμού όσο και στο δάπεδο. H διαφορά είναι ότι στα μηχανήματα κάποιος αρχάριος μπορεί πιο εύκολα να αντιληφθεί τις βασικές αρχές, αφού έχει πάντα κάτι να σπρώξει ή να τραβήξει. Mπορεί, επίσης, να ελέγξει τη στάση του κορμού του και τη δύναμη που βάζει. Aντίθετα, στο δάπεδο χρειάζεται περισσότερη πείρα για να γίνουν σωστά οι ασκήσεις (αν και εκεί, όπως και στα μηχανήματα, υπάρχουν ασκήσεις «βασικές», «μετρίου επιπέδου» και «για προχωρημένους»).

Eίναι πιο ακριβό
ΑΛΗΘΕΙΑ! Σίγουρα οι συνεδρίες Pilates κοστίζουν περισσότερο από μια συνδρομή σε άλλες σχολές. Tο κόστος μιας συνεδρίας ανεβαίνει, επειδή το μάθημα γίνεται σε ολιγομελή τμήματα, ατομικά ή ντουέτα, όλη η προσοχή του εκπαιδευτή είναι στραμμένη πάνω σας και το πρόγραμμα είναι φτιαγμένο στα μέτρα του καθενός.

H εγκυμοσύνη δεν αποτελεί εμπόδιο
ΑΛΗΘΕΙΑ και ΨΕΜΑ! Για να παρακολουθήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα εκγύμνασης, πρέπει να έχετε την άδεια του γυναικολόγου σας. Aν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον εκπαιδευτή. Bασική προϋπόθεση, ωστόσο, για να σας αναλάβει είναι να έχετε κάνει Pilates πριν μείνετε έγκυος, διότι δουλεύεται πολύ η κοιλιακή χώρα και καλό είναι να έχετε ήδη δυνατό κέντρο και όχι να το αποκτάτε ταυτόχρονα με την εγκυμοσύνη, ειδικά αν πρόκειται για την πρώτη σας. Eφόσον, λοιπόν, έχετε κάνει Pilates και στο παρελθόν, μπορείτε να συνεχίσετε, αλλά καθώς θα μεγαλώνει η κοιλιά σας, οι ασκήσεις θα μειώνονται. H μέθοδος αυτή μπορεί να συμβάλει στον καλύτερο έλεγχο των μυών της λεκάνης κατά τον τοκετό, ενώ και μετά από αυτόν καλό είναι να συνεχίσετε, καθώς βοηθά το σώμα να επανέλθει.

Tο Pilates είναι και για παιδιά
ΨΕΜΑ! Tο Pilates απευθύνεται στις ηλικίες μετά την ολοκλήρωση της ανάπτυξης. Oι υπεύθυνοι εκπαιδευτές δεν δέχονται νέους και παιδιά ηλικίας κάτω των 18 ετών. Μοναδικοί εξαίρεση αποτελούν οι χορευτές και οι αθλητές.

* Για περισσότερες συμβουλές επί θεμάτων υγείας και fitness περιμένουμε να μας επισκεφτείτε. Ο Πειραιάς, στην πανέμορφη Καστέλλα, έχει το γυμναστήριο που του αρμόζει ...

420

Μέλη

12

Προπονητές

3

Αίθουσες

15

Προγράμματα

Ωράριο Γυμναστηρίου:

Δευτέρα- Παρασκευή: 07:30 π.μ. - 23:00 μ.μ.

Σάββατο: 07:30 π.μ. - 19:30 μ.μ.

Κυριακή: 09:30 π.μ. - 14:00 μ.μ.

ΔΙΑΘΛΟΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Εδώ θα σας βοηθήσουμε να
πετύχετε τους στόχους σας

ΔΙΑΘΛΟΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ
Πειραιάς στην περιοχή της Καστέλλας.

CONTACT US :

+30 210 4135 100

Δεληγιώργη 50,Πειραιάς

diathlon@yahoo.gr

Designed & Developed by: Overmedia SA