+30 210 4135 100

diathlon@yahoo.gr

Πόνος στον αυχένα.Η γυμναστική μπορεί να βοηθήσει;

Πόνος στον αυχένα.Η γυμναστική μπορεί να βοηθήσει;

Ολοένα και περισσότερος κόσμος διαμαρτύρεται για πόνο στον αυχένα, έντονο πονοκέφαλο-ημικρανία, ζάλη.

Όλοι το “βαφτίζουν” αυθαίρετα Αυχενικό Σύνδρομο, χωρίς να γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται και φυσικά πώς να το αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά.

Το Αυχενικό Σύνδρομο αποτελεί ένα σύνολο συμπτωμάτων που η αιτιολογία τους εδράζεται στην ινιο-αυχενο-ωμική περιοχή κυρίως, αλλά μπορεί να προέρχεται και από άλλες περιοχές του σώματος όπως το κεφάλι, ο θώρακας, η υπόλοιπη σπονδυλική στήλη ή και τα κάτω άκρα. Η αστοχία αυτού του εκτεταμένου ορισμού είναι ότι εμπεριέχει τα αίτια αντανακλώμενου πόνου, ως αυχενικό σύνδρομο, ενώ αποτελούν παθήσεις άλλων περιοχών.

Ο πιο σύνηθες και ο πιο ακίνδυνος λόγος εμφάνισης πόνου στον αυχένα είναι η κακή στάση του σώματος. Σε αυτήν την περίπτωση ο πόνος προκαλείται από παρατεταμένη λανθασμένη θέση του σώματος, καταπονώντας συγκεκριμένους μυς του αυχένα. Για παράδειγμα όταν εργάζεσαι πολλές ώρες σε γραφείο, με χαρακτηριστική κυφωτική στάση και το κεφάλι αρκετά πιο μπροστά ή λοξά από ότι πρέπει, προκαλείς έντονη και παρατεταμένη ένταση στον άνω τραπεζοειδή, στον ανελκτήρα ωμοπλάτης, στον στερνοκλειδομαστοειδή και στους σκαλινούς, ενώ αποδυναμώνεις τους εν τω βάθει καμπτήρες του αυχένα, τον πρόσθιο οδοντωτό και τον κάτω τραπεζοειδή.

Σε αυτή την περίπτωση η γυμναστική μπορεί να σε βοηθήσει να το αντιμετωπίσεις. Με απλές ασκήσεις ενδυνάμωσης για τους αδύναμους μυς, σωστή τεχνική στην εκτέλεση όλων των ασκήσεων (το πιγούνι μέσα), διατάσεις για τους βραχυμένους μυς, καθώς και σε συνδυασμό με κάποιες συνεδρίες με φυσικοθεραπευτή ή χειροπράκτη, σταδιακά θα βελτιώσει τη στάση του σώματός σου και θα σταματήσεις να πονάς.

Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις όπου τα αίτια του πόνου είναι σοβαρότερα (όπως κήλη δίσκου, εκφυλιστική δισκοπάθεια, αυχενική μυελοπάθεια, κατάγματα, όγκοι ή ατύχημα κλπ) και είναι αναγκαία η φαρμακευτική αγωγή, η χρήση αυχενικού κηδεμόνα (κολλάρο) και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και η χειρουργική επέμβαση.

Αν λοιπόν υποφέρεις συστηματικά από αυχεναλγία και παρατηρήσεις ταυτόχρονα μούδιασμα ή αδυναμία στα άκρα σου πρέπει να απευθυνθείς σε γιατρό και να υποβληθείς σε κάποιες εξετάσεις (μαγνητική τομογραφία, ακτινογραφία, νευρολογική εξέταση κλπ).

ΠΗΓΗ https://runnfun.gr/

* Για περισσότερες συμβουλές επί θεμάτων υγείας και fitness περιμένουμε να μας επισκεφτείτε. Ο Πειραιάς, στην πανέμορφη Καστέλλα, έχει το γυμναστήριο που του αρμόζει.

 

420

Μέλη

12

Προπονητές

3

Αίθουσες

15

Προγράμματα

Ωράριο Σεπτεμβρίου:

Δευτέρα - Παρασκευή: 07:00 π.μ. - 22:00 μ.μ.

Σάββατο: 08:00 π.μ. - 20:00 μ.μ.

Κυριακή: Προσωρινά κλειστά

ΔΙΑΘΛΟΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔΙΑΘΛΟΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ
Πειραιάς στην περιοχή της Καστέλλας

Εδώ θα σας βοηθήσουμε να πετύχετε τους στόχους σας

CONTACT US

210 4135 100

Δεληγιώργη 50, Πειραιάς

diathlon@yahoo.gr

Code by: Overmedia SA